שנה טובה עם שאיפה

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




 

מיומנויות למידה


פיצוח שאלה  שרית חדד

הדרכה לסימון אחיד של שאלה

חשיבה על שאלות חשיבה  
שרית חדד

פיסקה תקינה

תמונה: מיומנויות המאה ה21

סרטון: רכיבה על אופניים  (אחרי הרבה שעות תרגול זו מיומנות)


מצגת: מתוך הספר "מצויינים"  ערכה: אורלי רהב

סיכום הספר "מצויינים"  אורלי רהב


אתר: הנחיות ואסטרטגיות למידה


אתר:  קורס קוראים ומבינים - רשת אורט

ספר: סוד המוח היהודי / ערן כץ

10 עצות למורים לשילוב טכנולוגיה בהוראה

אתר: הכנה לבחינות - בית חינוך קהילתי - אמירים


מאמר:
אסטרטגיית זיכרון: הגזמה, הגזמה , הגזמה

מאמר: מה אסור לשכוח כדי להבטיח שתלמידים יזכרו

הרצאה: אימון וחקר הזכרון



"עיקר חכמתו של אדם היא לדעת לשאול
בין אם יודע או אינו יודע לענות או להשיב תשובה"

ישעיהו ליבוביץ

"לא רק הנושא עושה למידה אחת חשובה מרעותה, אלא הרוח שבה נלמדה"    ג'ון הולט





 

 
הרב שלימד ולא הבינו התלמידים, לא יכעוס עליהן וירגז, אלא חוזר ושונה הדבר אפילו כמה פעמים,
עד שיבינו עומק ההלכה.
 וכן לא יאמר התלמיד הבינותי, והוא לא הבין, אלא חוזר ושואל, אפילו כמה פעמים. ואם כעס עליו רבו, ורגז - יאמר לו: רבי, תורה היא, וללמוד אני צריך; ודעתי קצרה.
הרמב"ם { מתוך הספר "משנה תורה" , הלכות תלמוד תורה, פרק ד', סימן ד' }



 

 

לייבסיטי - בניית אתרים